Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1. 1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") spoločnosti BLANÁŘ NÁBYTOK, a.s., IČO: 262 59 842, so sídlom č.p. 410, 691 11 Brumovice, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu v Brne, oddiel B, vložka 3642 (ďalej len "Predávajúci") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Predávajúcim na jednej strane a fyzickými osobami alebo právnickými osobami na strane druhej (ďalej ako "Kupujúci"), (Predávajúci a Kupujúci spoločne aj ako "Zmluvné strany").

1. 2. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Zmluvnými stranami.

1. 3. Tieto VOP sa použijú na všetky záväzkové vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, najmä pre kúpu tovaru na internetovom obchode prevádzkovanom na webovom rozhranísk (ďalej len "E-shop") a ďalej na služby poskytované Predávajúcim Kupujúcemu v súvislosti s ponukou a predajom tovaru. Tieto VOP sa ďalej primerane použijú aj na uzatváranie akýchkoľvek kúpnych zmlúv medzi Predávajúcim a Kupujúcim realizovaných medzi Zmluvnými stranami prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (t.j. telefonicky, e-mailom, faxom a pod.).

1. 4. Kontaktné údaje Predávajúceho sú nasledovné:

BLANÁŘ NÁBYTEK, a.s.

IČO: 262 59 842

so sídlom č.p. 410, 691 11 Brumovice,

spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Brne, oddiel B, vložka 3642

e-mail: info@bedisimo.sk

tel.: +421 948 033 033, prevádzková doba v pracovné dni 09:00 - 17:00

1. 5. Ak nie je v týchto VOP alebo medzi Zmluvnými stranami výslovne dohodnuté inak, práva a povinnosti Zmluvných strán týkajúcej sa nákupu tovaru sa použijú primerane tiež na poskytovanie služieb Predávajúcim.

1. 6. Všetky zmluvné záväzky medzi Zmluvnými stranami sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.

1. 7. V Zmluve možno dohodnúť odlišné ustanovenia od VOP. Tieto odlišné ustanovenia v Zmluve majú prednosť pred znením VOP.

1. 8. Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Predávajúci je oprávnený jednostranne meniť či dopĺňať znenie týchto VOP.

2. UZAVRETIE ZMLUVY

2. 1. E-shop prevádzkovaný Predávajúcim obsahuje ponuku tovaru, ktorý Predávajúci ponúka na predaj. Vyobrazené doplnky, príslušenstvo a dekoratívne predmety nie sú súčasťou zakúpeného tovaru, pokiaľ nie je výslovne v popise tovaru uvedené inak. Súčasťou každej ponuky konkrétneho tovaru je tiež označenie tovaru a opis jeho vlastností, údaj o konečnej cene v mene euro vrátane všetkých daní a poplatkov, skladovej dostupnosti, nákladoch na dodanie tovaru a informácie o spôsobe použitia, ak je to s ohľadom na charakter tovaru potrebné.Týmto nie je dotknutá možnosti Predávajúceho a Kupujúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

2. 2. Všetky ponuky predaja tovaru umiestnené na E-shope sú nezáväzné a Predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.

2. 3. Údaje Predávajúceho z brožúr, katalógov, reklamy a inzerátov nie sú návrhom na uzavretie Zmluvy v zmysle § 43a a nasl. Občianskeho zákonníka (ďalej len "OZ").

2. 4. Kupujúci berie na vedomie, že odtieň farebného prevedenia tovaru sa môže líšiť v závislosti od nastavenia zobrazovacieho zariadenia (monitor, display mobilného zariadenia, projektor a pod.). Tolerancia rozmerov u čalúneného nábytku je ± 5 cm.

2. 5. Predávajúci na E-shope zverejňuje zoznam tovaru ponúkaného na predaj, a to vrátane uvedenia cien. V prípade tovaru na mieru alebo upravovaného tovaru Predávajúcim sú ceny tohto tovaru zostavené Kupujúcemu individuálne. Ceny ponúkaného tovaru sú uvedené vrátane DPH. Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované v E-shope.

Kupujúci vloží vybraný tovar, ktorý je súčasťou ponuky E-shopu a ktorý má v úmysle zakúpiť, do košíka. Po prihlásení Kupujúceho, resp. po vyplnení jeho identifikačných údajov, zvolenie spôsobu dopravy a spôsobu platby za vybraný tovar je Kupujúci oboznámený s konečnou cenou nákupu, ktorá zahŕňa súčet cien za vybraný tovar umiestnený v košíku vrátane všetkých súvisiacich služieb, daní či ostatných poplatkov a cenu za dopravu tohto tovaru. Objednávku odošle kupujúci kliknutím na tlačidlo „ZÁVAZNE OBJEDNAŤ A ZAPLATIŤ“ (ďalej len „Objednávka“).

Kupujúcemu je pred odoslaním  Objednávky kedykoľvek umožnené skontrolovať a meniť vstupné údaje, ktoré do Objednávky vložil. Odoslaním Objednávky Kupujúci akceptuje ponuku Predávajúceho na tovary a služby vložené do košíka E-shopu, vyjadruje súhlas s týmito VOP a realizuje voči Predávajúcemu neodvolateľný(záväzný) návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy; Kupujúci zároveň potvrdzuje oboznámenie s pravidlami ochrany osobných údajov. Po overení dostupnosti tovaru a podmienok realizácie jeho dodania Kupujúcemu Predávajúci toto Kupujúcemu potvrdí na jeho e-mailovú adresu. Okamihom potvrdenia dostupnosti tovaru zo strany Predávajúceho a akceptáciou objednávky Kupujúceho dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy (ďalej len „Kúpna zmluva“ alebo „Zmluva“).

2. 6. Objednávku, ktorá nie je so súhlasom Predávajúceho urobená v súlade s týmito VOP, je Predávajúci oprávnený neprijať, alebo ju Kupujúcemu vrátiť na doplnenie a poskytnúť mu na to primeranú lehotu. Jej márne uplynutie má za následok, že sa Objednávka Kupujúceho považuje za Objednávku, ktorá nebola nikdy doručená.

2. 7. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere Objednávky (množstvo tovaru, výška ceny, predpokladaných nákladov na dopravu) požiadať Kupujúceho o dodatočné potvrdenie Objednávky (napríklad písomne ​​či telefonicky).

2. 8. Pre vylúčenie pochybností platí, že Kupná zmluva nie je uzavretá, pokiaľ Objednávka Kupujúceho nie je Predávajúcim prijatá alebo je prijatá s výhradou. Kupujúci berie na vedomie, že Predávajúci nie je povinný uzatvoriť Kúpnu zmluvu s Kupujúcim, a to najmä, ak ide o osobu, ktorá predtým podstatným spôsobom porušila Zmluvu uzatvorenú s Predávajúcim či tieto VOP alebo o osobu, ktorá je v omeškaní s úhradou splatných záväzkov voči Predávajúcemu. Kupujúci berie ďalej na vedomie, že Predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu s Kupujúcim, keď z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti objednaného tovaru (faktická nemožnosť plnenia) nie je možné objednaný tovar Kupujúcemu dodať. O neprijatí Objednávky bude Kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom.

2. 9. Kupujúci je povinný prekontrolovať správnosť potvrdenia Objednávky ihneď po jej obdržaní. Ak zistí rozpor medzi svojou Objednávkou a potvrdením Objednávky alebo neakceptuje ak Predávajúci akékoľvek podmienky uvedené v potvrdení Objednávky, má Kupujúci právo bezprostredne potvrdenia Objednávky odmietnuť.

2. 10. Predávajúci je oprávnený požadovať od Kupujúceho zálohu na cenu tovaru vo výške 100% z ceny atypické Objednávky.

2. 11. Uzavretú Kupnú zmluvu možno meniť len po vzájomnej dohode Kupujúceho s Predávajúcim, a to vždy písomne. Telefonické dojednania a dohody sú pre Predávajúceho a Kupujúceho záväzné až po ich následnom písomnom potvrdení medzi Zmluvnými stranami.

2. 12. Predávajúci má právo vo výnimočných prípadoch vybraný tovar Kupujúcemu nedodať, a to najmä v prípade, že E-shop uvádzal omylom zjavne chybné či neštandardné údaje najmä o vybranom tovare, jeho cene alebo termínu dodania, popr. ak je tovar vypredaný a u dodávateľa je trvalo nedostupný. Predávajúci sa zaväzuje v takýchto prípadoch vrátiť Kupujúcemu finančnú čiastku uhradenú na základe Kupné zmluvy.

2. 13. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatváraním a plnením Kupné zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) sú hradené v celom rozsahu výlučne Kupujúcim.

3. POČÍTANIE ZLIAV

3. 1. Pôvodná cena tovaru (v E-shope zobrazená v rámci informovania o zľave ako preškrtnutá) znamená najnižšiu cenu za posledných 30 dní pred zľavou, za ktorú predmetný tovar Kupujúci ponúkal na svojom E-shope. Do výpočtu pôvodnej ceny sa nezohľadňujú individuálne cenové zvýhodnenia a cenové zvýhodnenia, ktoré nie sú zahrnuté priamo v aktuálnej predajnej cene daného tovaru (t.j. nie sú poskytované automaticky a plošne). Takto vypočítaná pôvodná cena zostáva v platnosti aj v prípade, ak je tovar zľavnený postupne niekoľkokrát v kratšom časovom horizonte, maximálne však po dobu 90 dní.

4. PLATOBNÉ PODMIENKY

4. 1. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar cenu stanovenú v uzavretej Kupnej zmluve.

4. 2. Predávajúci je platcom DPH. Kupujúci sa zaväzuje, že poskytne pravdivý údaj Predávajúcemu o tom, či je alebo nie je platcom DPH, prípadne či je osobou registrovanou k DPH v inom štáte EÚ, prípadne či je zahraničnou právnickou osobou s registráciou v tretej krajine. V prípade oslobodenia od dane musí byť potvrdenie o oslobodení od dane pripojené ke Kupné zmluve a / alebo Objednávke.

4. 3. Spoločne s cenou za tovar je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. O výške ďalších nákladov nad rámec ceny tovarov, ktoré bude Kupujúci povinný uhradiť, je Kupujúci informovaný pred odoslania (potvrdením) Objednávky.

4. 4. Cenu tovaru uhradí Kupujúci jedným z nasledujúcich spôsobov, ktoré si zvolí v Objednávke:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet vedený v Slovenskej sporiteľne, a.s., IBAN: SK17 0900 0000 0002 5323 9343;
  • bezhotovostne platobnou kartou;
  • bezhotovostne platbou prostredníctvom platobnej brány;
  • dobierkou v hotovosti či platobnou kartou (iba v prípade, keď dopravu zabezpečuje Predávajúci);
  • v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere v prevádzke Predávajúceho.

4. 5. Všetky poplatky a náklady spojené s prevodom finančných prostriedkov hradí Kupujúci. To neplatí v prípadoch, keď k zrušeniu Kupné zmluvy došlo kvôli okolnostiam na strane Predávajúceho.

4. 6. V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je cena za tovar splatná pri prevzatí tovaru. U atypických objednávok je 100% celkovej sumy splatné vopred.

4. 7. V prípade platby na dobierku platobnou kartou Predávajúci týmto Kupujúceho upovedomuje, aby mal príslušnú sumu pripravenú aj v hotovosti pre prípad technických problémov s platobným terminálom.

4. 8. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť cenu za tovar splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet Predávajúceho.

4. 9. V prípade bezhotovostnej platby je Kupujúci povinný pri uhradení ceny tovaru uviesť variabilný symbol platby oznámený mu Predávajúcim; variabilným symbolom bude číslo Objednávky.

4. 10. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje Kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

4. 11. Prípadné (viaceré) zľavy z ceny tovaru poskytované Predávajúcim Kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

4. 12. Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany Kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdenie objednávky (čl.8 VOP) požadovať uhradenie celej ceny tovaru alebo jej časti ešte pred odoslaním tovaru Kupujúcemu.

4. 13. Predávajúci má právo na opravu cien tovarov pred odoslaním tovaru, ak zistí, že tovar bol ponúkaný za chybnú cenu. V takom prípade musí Predávajúci Kupujúceho o správnej cene tovaru informovať a ten musí s opravenou cenou súhlasiť. V prípade nesúhlasu Kupujúceho s takto opravenou cenou nedôjde k uzatvoreniu Kupné zmluvy a Objednávka bude Predávajúcim stornovaná.

4. 14. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru špecifikovanému v Kupné zmluve zaplatením celej ceny tovaru Predávajúcemu; to neplatí pre prípady uvedené v bode 14VOP.

5. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

5. 1. Kupujúci má právo zrušiť (stornovať) svoju objednávku písomným oznámením zaslaným na adresu Predávajúceho, alebo e-mailom na elektronickú adresu Predávajúceho [DOPLNIT] v prípade, že kúpna cena nebola dosiaľ uhradená a zo strany Predávajúceho nebolo začaté s plnením.

5. 2. Predávajúci má právo už potvrdenú Objednávku zrušiť v prípade, že sa následne ukáže, že tovar nie je z technických dôvodov možné dodať v dodacej lehote, alebo ak Predávajúci alebo jeho dodávatelia tovar prestali vyrábať, prípadne dodávať, tovar bol vypredaný, bol dočasne nedostupný, alebo existujú iné prekážky, ktoré sú mimo vôle Predávajúceho, pre ktoré nie je možné tovar riadne a včas dodať. V takom prípade Predávajúci bezodkladne kontaktuje Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe (poskytnutie iného tovaru či iného plnenia, iná dodacia lehota). Nedôjde-li k dohode, má Predávajúci alebo Kupujúci právo od Kupné zmluvy odstúpiť. V prípade, že Kupujúci kúpnu cenu tovaru úplne alebo čiastočne uhradil a od Kupné zmluvy odstúpil, alebo Predávajúci Objednávku zrušil, vráti Predávajúci Kupujúcemu bez zbytočného odkladu uhradenú kúpnu cenu, najneskôr do 14 dní, spôsobom, ktorým peniaze prijal, a ak to nie je možné, bankovým prevodom na účet, z ktorého bola platba kúpnej ceny poukázaná.

6. DODANIE TOVARU

6. 1. Voľbu spôsobu dodania tovaru zvolí Kupujúci počas vytvorenia Objednávky tovaru.

6. 2. Dodanie tovaru sa uskutočňuje v pracovné dni a iba v čase cca 9:00-21:00 hod. Dodanie objednaného tovaru sa uskutoční v rámci dodacej lehoty, ktorú uviedol Predávajúci v potvrdení objednávky Kupujúcemu. Dodacia lehota začína plynúť dňom, keď Predávajúci potvrdí objednávku Kupujúceho. V prípade platby bezhotovostným prevodom začína dodacia lehota plynúť dňom pripísania sumy dohodnutej kúpnej ceny vrátane súvisiacich poplatkov na účet Predávajúceho. Ustanovenia čl. 5.2 VOP (zrušenie objednávky v prípade nemožnosti dodržania pôvodného termínu dodania) tým nie sú dotknuté.

6. 3. Ak je Predávajúci v oneskorení s dodaním tovaru v termíne dohodnutom v Kúpnej zmluve, môže Kupujúci od Zmluvy odstúpiť, ak Predávajúci nesplní svoju povinnosť ani v dodatočnej primeranej lehote, ktorú mu Kupujúci poskytne. Kupujúci môže od Zmluvy odstúpiť bez dodatočnej lehoty len v prípade, že Predávajúci odmietol plniť alebo je plnenie v určenom čase nevyhnutné s ohľadom na okolnosti pri uzavretí Kúpnej zmluvy, alebo ak Kupujúci pred uzavretím Zmluvy oznámil Predávajúcemu, že je dodanie v určitý čas nevyhnutné.Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v Objednávke a v potvrdení Objednávky Predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky Kupujúceho, nesie Kupujúci riziko zvoleného spôsobu dopravy a aj prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

6. 4. Vyzdvihnutie na adrese prevádzky Predávajúceho: Kupujúci má možnosť si osobne tovar prevziať na adrese spol. BLANÁŘ NÁBYTOK, a.s., 691 11 Brumovice 410.

6. 5. Dodanie do miesta určeného Kupujúcim: O termíne doručenia tovaru na miesto určené Kupujúcim (ďalej len "dodacia adresa") bude Predávajúci, resp. jeho prepravca, e-mailom informovať Kupujúceho pri expedícii tovaru zo skladu. Doručenie tovaru vykoná príslušný dopravcu Predávajúceho, zvolený na základe výberu typu dopravy Kupujúcim v E-shope pri vyhotovení Objednávky a v termíne uvedenom v e-maile Predávajúceho. V prípade, že Kupujúci tovar v dohodnutom termíne neprevezme alebo nie je možné ho z dôvodu na strane Kupujúceho doručiť, a to ani opakovane v náhradnom termíne, je tovar vrátený späť Predávajúcemu. Do 14 dní po vrátení tovaru Predávajúcemu je Objednávka stornovaná a Kupujúcemu sú vrátené peniaze za tovar ponížene o náklady na dopravu za opakované doručenie. V prípade, že zákazník ani po druhom pokuse o doručenie nechce objednávku stornovať a má záujem o ďalší pokus o doručenie, je každý takýto pokus spoplatnený podľa platného cenníka uvedeného tu.

6. 6. Pre doručovanie tovaru do miesta určeného Kupujúcim nie sú zo stany Predávajúceho akceptované miesta mimo územia Slovenskej republiky, ak nie je v individuálnom prípade dohodnuté medzi Zmluvnými stranami inak.

6. 7. V prípade, že si Kupujúci objedná tovar bez doplnkových služieb, akými sa rozumie vynesenie tovaru, vynesenie tovaru spojené s montážou tovaru, či likvidácia starej postele, zloží Predávajúci Kupujúcemu tovar za prvé uzamykateľné dvere na doručovacej adrese. V prípade objednania doplnkových služieb, akými sa rozumie vynesenie tovaru, vynesenie tovaru spojená s montážou nábytku či likvidácia starej postele, musí Kupujúci zaistiť dostatočný priestor pre manipuláciu s tovarom. V prípade, že Predávajúci na mieste zistí, že na manipuláciu s tovarom nie je na doručovacej adrese Kupujúceho dostatočný priestor, má Predávajúci právo na odmietnutie vykonania objednanej služby, a to z dôvodu faktickej nemožnosti plnenia.

6. 8. Ak je Predávajúci podľa Zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené Kupujúcim v Objednávke, je Kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane Kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v Objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

6. 9. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade zistenia akýchkoľvek vád tieto bezodkladne oznámiť dopravcovi. Prevzatie tovaru potvrdí Kupujúci písomne ​​na dodacom doklade, čím potvrdí najmä zhodu množstva a druhu prevzatého tovaru s údajmi uvedenými v dodacom doklade. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nie je Kupujúci povinný dodávaný tovar od dopravcu prevziať.

6. 10. V prípade, že došlo k poškodeniu tovaru pri jeho doprave dopravcom, je Kupujúci povinný s týmto dopravcom spísať záznam o poškodení prepravovaného tovaru. Ak je poškodenie spôsobené prepravou zistené Kupujúcim až po prevzatí tovaru, musí Kupujúci ihneď, najneskôr však do 24 hodín od doručenia informovať o tejto skutočnosti Predávajúceho e-mailom na adrese info@bedisimo.sk

6. 11. Podpísaním dokladu o prevzatí tovaru Kupujúci potvrdzuje, že zásielku dostal s mechanicky nepoškodeným obalom. Ak pri následnom otvorení obalu Kupujúci zistí poškodenie tovaru, je vhodné o tom bezodkladne informovať Predávajúceho alebo dopravcu. Za bezodkladné sa považuje informovanie do 1 pracovného dňa pri zjavných vadách a do 2 pracovných dní v prípade iných, než zjavných vadách, ako aj pri skrytých vadách spôsobených prepravou. Nedodržanie tohto postupu sa nijako nedotýka práva Kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ, uplatniť u Predávajúceho zodpovednosť za vady, avšak Predávajúci môže následne požadovať od Kupujúceho náhradu škody spôsobenú neoznámením vady včas a tým neumožniť uplatniť reklamáciu vady u prepravcu.

6. 12. Akonáhle sa poškodenie tovaru javí spôsobené dopravou a Kupujúci to zistí až pri rozbalení z obalu, v ktorom je tovar zabalený, je potrebné vyhotoviť fotodokumentáciu poškodenia tak, ako je tovar umiestnený v obale. Je vhodné zaslať aj fotografie obalu, výstelky a rozloženie častí tovaru v obale. Pokiaľ je tovar vyňatý z obalu a ak sa predloží fotodokumentácia len poškodeného tovaru, reklamácia nemusí byť Predávajúcim uznaná z dôvodu nepreukázania poškodenia tovaru už v čase jeho dodania dopravcom.

6. 13. Predávajúci vystaví Kupujúcemu daňový doklad (faktúru). Daňový doklad odovzdá Predávajúci Kupujúcemu osobne alebo ho pošle na emailovú adresu Kupujúceho.

6. 14. Zodpovednosť za náhodnou skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal Kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so Zmluvou tak neurobil.

6. 15. Predávajúci zašle Kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu návod na spôsob použitia a údržby tovaru a nebezpečenstvá, ktoré vyplývajú z jeho nesprávneho použitia alebo údržby. Návod v písomnej podobe poskytne Predávajúci Kupujúcemu, ak o to Kupujúci požiada, a nie je to s ohľadom na okolnosti alebo spôsob uzavretia Kúpnej zmluvy, vlastnosti predávaného výrobku alebo charakter poskytovanej služby nepremerné.

7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

7. 1. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy stačí odoslať v 14. deň lehoty, pričom lehota na odstúpenie tým zostane zachovaná.

7. 2. Kupujúci berie na vedomie, že nie je oprávnený odstúpiť predovšetkým od Zmluvy na tovar, ktorý Predávajúci prispôsobil individuálnej potrebe Kupujúceho (takýto tovar sa považuje za tovar na mieru pre Kupujúceho).

7. 3. V prípade, že má Kupujúci záujem odstúpiť od Zmluvy, informuje o tejto skutočnosti písomne ​​Predávajúceho, pričom za písomnú formu sa považuje tiež zaslanie odstúpenia prostredníctvom e-mailovej korešpondencie. Kupujúci uvedie v odstúpení od Zmluvy číslo Zmluvy, od ktorej chce odstúpiť, a číslo bankového účtu, na ktorý má byť prevedená Predávajúcim vopred uhradená cena.

7. 4. Pre odstúpenie od Zmluvy môže Kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy poskytnutý Predávajúcim, ktorý je prílohou týchto VOP. Odstúpenie od zmluvy zašle Kupujúci na e-mailovú alebo doručovaciu adresu Predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto VOP. Predávajúci potvrdí Kupujúcemu bezodkladne prijatie tohto formulára.

7. 5. Najneskôr do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy je Kupujúci povinný Predávajúcemu zaslať alebo odovzdať zakúpený tovar.

7. 6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 7.1 VOP vráti Predávajúci Kupujúcemu všetky finančné prostriedky, ktoré od neho na základe Zmluvy prijal, teda najmä kúpnu cenu a náklady na dodanie tovaru, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od Kúpnej zmluvy; Predávajúci však nie je povinný vrátiť finančné prostriedky Kupujúcemu skôr, než mu Kupujúci tovar odovzdá alebo než preukáže, že tovar Kupujúcemu odoslal. Ak si Kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Predávajúci ponúkal, vráti Predávajúci Kupujúcemu len náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Finančné prostriedky vráti Predávajúci Kupujúcemu rovnakým spôsobom, akým od Kupujúceho tieto finančné prostriedky prijal; so súhlasom Kupujúceho vráti Predávajúci finančné prostriedky aj iným spôsobom. Predávajúci v zmysle § 1820 ods. 1 písm. k) OZ upozorňuje Kupujúceho, že v prípade, ak už bolo na základe výslovnej žiadosti Kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy začaté s poskytovaním objednanej služby (napr. doprava, poplatok za dobierku, vynášanie), má Kupujúci v prípade odstúpenia od zmluvy povinnosť uhradiť primeranú časť ceny za poskytnutie týchto služieb do okamihu odstúpenia od zmluvy.

7. 7. V prípade, že bol tovar zakúpený v rámci zľavovej akcie, na základe ktorej obdržal Kupujúci akýkoľvek tovar zadarmo (akcia 1+1 zadarmo, 2+1 zadarmo atď.), je Kupujúci pri odstúpení od Zmluvy povinný vrátiť všetok tovar, na ktorý sa takáto akcia vzťahuje a ktorý pri uzavretí Kúpnej zmluvy obdržal.

7. 8. Kupujúci nesie pri odstúpení od Kupné zmluvy priame náklady spojené s vrátením tovaru. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na zistenie povahy a vlastností tovaru, vrátane jeho funkčnosti. Tovar je povinný Kupujúci vrátiť v pôvodnom obale, ak to nie je možné, potom čistý a bez opotrebenia alebo poškodenia Predávajúcemu, a to so všetkými súčasťami a príslušenstvom. V prípade, že je tovarom matrac, potom je Kupujúci povinný vrátiť tovar v pôvodnom, neporušenom obale. Výmena použitých matracov nie je možná. Kupujúci vráti tovar na adresu: BLANÁŘ NÁBYTEK, a.s. , 691 11 Brumovice 410.

7. 9. Ak tovar vrátený Kupujúcim nie je kompletný alebo nesie známky opotrebenia či poškodenia, je Predávajúci oprávnený vrátiť Kupujúcemu sumu zníženú o sumu nutnú pre uvedenie tovaru späť do pôvodného stavu spôsobilého na ďalší predaj.

7. 10. Nárok na úhradu škody vzniknutej na vrátenom tovare je Predávajúci oprávnený jednostranne započítať oproti nároku Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny tovaru.

7. 11. V prípade, keď bolo súčasťou Kupné zmluvy tiež poskytnutie služieb, ktorých plnenie už začalo, potom bude Kupujúcemu vrátená pomerná časť uhradenej ceny.

7. 12. Vo všetkých prípadoch odstúpenia podľa tohto odseku Kupujúci výslovne berie na vedomie, že platby za montáž alebo výnos nie sú súčasťou prepravných nákladov a nebudú Kupujúcemu vrátené.

7. 13. Predávajúci môže pri zakúpení niektorého zo tovarov ponúkaného prostredníctvom E-shopu ponúkať darček podľa svojho výberu (ďalej len ako „Darček“). V takom prípade bude Darček zahrnutý do Objednávky tak, že vedľa objednávaného tovaru bude Kupujúcemu v Objednávke aj v Kúpnej zmluve zobrazená položka „Darček“ s počtom „1 kus“. Darček bude Predávajúcim uvedený aj vo faktúre v sume „0,-EUR“. Postupom uvedeným v tomto článku bude súčasne s Kúpne zmluvou uzavretá aj darovacia zmluva, ktorej predmetom bude záväzok Predávajúceho bezplatne previesť vlastnícke právo k Darčeku na Kupujúceho (ďalej len ako „Darovacia zmluva“). Darovacia zmluva je uzavretá s rozvazovacou podmienkou, t.j. ak k odstúpeniu od Kúpne zmluvy Kupujúcim, pozbýva Darovacia zmluva účinnosti.

7. 14. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade, že si Kupujúci objednaný tovar neprevezme.

7. 15. Kupujúci má ďalej právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy za podmienok uvedených v čl. 3 týchto VOP.

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

8. 1. Práva a povinnosti Zmluvných strán ohľadne zodpovednosti Predávajúceho z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi.

8. 2. Predávajúci OZ zodpovedá Kupujúcemu za to, že predávaná vec (tovar) je v zhode so Kupnou zmluvou a že tovar pri prevzatí nemá vady. Predávajúci najmä zodpovedá Kupujúcemu za to, že v čase, keď tovar prevzal, mal tento vlastnosti, ktoré si Zmluvné strany dohodli, resp. také vlastnosti, ktoré Predávajúci vo svojej ponuke popísal.

8. 3. Zhodou so Zmluvou sa rozumie, že predávaná vec (tovar) má akosť a úžitkové vlastnosti požadované Zmluvou, Predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, poprípade akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov , je v tom zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý Predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.

8. 4. Ak neexistuje iná dohoda medzi Zmluvnými stranami, rozmery a tolerancie tovaru sa riadia normami a / alebo špecifikáciou výrobkov príslušného odvetvia. Tovar musí spĺňať všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky a technické normy platné v čase, keď bola Zmluva a / alebo Objednávka vyhotovená. Predávajúci neručí za tovar, ak ho Kupujúci použije v iných krajinách, než v Českej alebo Slovenskej republike, kde právne predpisy a technické normy cudzieho štátu nemusia byť Predávajúcemu známe, a preto nemôžu byť pri realizácii dodávky zohľadnené, pokiaľ nie je ďalej uvedené inak. V takom prípade Predávajúci neručí za tovar, čo však neznamená vadu tovaru. Pre tieto prípady je Kupujúci povinný poskytnúť Predávajúcemu všetky konkrétne inštrukcie, ktoré má Predávajúci dodržať pri realizácii dodávky pre daný cudzí štátVšetky technické dokumenty, ako sú výkresy, špecifikácie, ilustrácie, vrátane všetkých informácií, pokiaľ ide o rozmery, vlastnosti alebo hmotnosti, pokiaľ nie sú súčasťou záväznej ponuky, resp. Objednávky slúžia len na informačné účely a neobsahujú žiadne záruky. To isté platí pre špecifikácie a zobrazenie v ponukách, brožúrach, inzerátoch, katalógoch, navyše k ďalším verejným vyhlásením, propagáciu alebo reklame Predávajúceho. Záruky a uistenia Predávajúceho musia byť potvrdené výlučne v písomnej forme a ako také označené. Podklady patriace k ponuke (kópia, nákresy, popis a pod.) zostávajú výhradným vlastníctvom Predávajúceho a sú chránené autorským právom, ak na nich táto ochrana dopadá. Ich prenechanie tretím osobám - aj formou výpisu - je prípustné len s predchádzajúcim písomným súhlasom Predávajúceho.

8. 5. Článok 7.2. týchto VOP sa neuplatňuje pri tovare predávanom za nižšiu cenu práve pre existenciu vady, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, pri opotrebení tovaru spôsobenom jeho obvyklým užívaním, pri použitom tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Kupujúcim, alebo ak vyplýva to z povahy tovaru.

8. 6. Nároky z vadného plnenia Kupujúcemu nepatria, ak ide o vady tovaru, ktoré boli spôsobené dopravou tovaru vykonávanou Kupujúcim alebo neodbornou manipuláciou či montážou vykonávanou Kupujúcim. Práva z vadného plnenia sa ďalej nevzťahujú na opotrebovanie veci spôsobené jej obvyklým užívaním, užívaním tovaru v rozpore s priloženým návodom alebo nevhodnou starostlivosťou, vplyvom poveternostných podmienok, neodbornou manipuláciou, úmyselným poškodením alebo vady, na ktoré bol Kupujúci upozornený písomne v Zmluve.

8. 7. Vadou tovaru nie je obvyklý farebný alebo štruktúrovaný rozdiel pri prírodných materiáloch, textilných a umelých materiálov (napr. ak sú pri nábytkových látok drobné odchýlky vo vzore látky alebo farebnom tóne), lakovaných alebo kachľových plôch, a to najmä pri dodatočne Objednanom tovare rovnakého alebo obdobného vyhotovenia. Vady tovaru nie sú rozmery pri čalúnenom nábytku v rámci tolerancie. Farba / dekor použitého materiálu vo vnútorných plôch výrobku sa môže líšiť od farby / dekoru vonkajšej plochy výrobku.

8. 8. Predávajúci má právo na drobné technické zmeny predávaného tovaru.

8. 9. Predávajúci poskytuje Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, záruku za akosť v dĺžke trvania 24 mesiacov od prevzatia tovaru, po ktorú dobu Kupujúcemu garantuje, že zakúpený tovar bude spôsobilý na obvyklé použitie alebo na dohodnutý účel alebo že si zachová obvyklé či dohodnuté vlastnosti. Tie isté účinky má aj uvedenie záručnej doby alebo doby použiteľnosti tovaru na obale alebo v reklame. Ak  Zmluva a vyhlásenie o záruke určujú rôzne záručné doby, platí najdlhšia uvedená doba. Ak si však Zmluvné strany dohodnú inú záručnú dobu, než aká je vyznačená na obale, má prednosť takto dohodnutá záručná doba.

8. 10. Ak sa vada tovaru prejaví počas záruky za kvalitu, má sa za to, že vec bola vadná už pri prevzatí.

9. REKLAMÁCIE

9. 1. Kupujúci oznámi vadu Predávajúcemu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a dostatočnej starostlivosti zistiť. Kupujúci je povinný reklamované vady tovaru podrobne opísať. Predávajúci potvrdí prijatie reklamovaného tovaru v reklamačnom protokole, v ktorom budú uvedené identifikačné údaje Zmluvných strán, presné označenie tovaru a popis vady (ďalej len „Reklamačný protokol“). Predávajúci v Reklamačnom protokole ďalej uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni, pričom táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady tovaru zo strany Kupujúceho, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote. Pre vylúčenie pochybností Zmluvné strany uvádzajú, že Predávajúci je oprávnený zaslať Reklamačný protokol Kupujúcemu prostredníctvom e-mailovej adresy.

9. 2. Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu poštou alebo e-mailom, a to zaslaním na kontaktné adresy uvedené v bode 1.4  týchto VOP. Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť reklamovaný tovar. Pri reklamácii tovaru Kupujúci preukáže pôvod tovaru predložením faktúry, Kupné zmluvy alebo prijatím (akceptáciou) Objednávky, príp. záručným listom, pokiaľ bol k tovaru Predávajúcim vystavený. Ak nie je Kupujúci  schopný uvedené doklady predložiť, je povinný uzavretie Zmluvy doložiť iným preukázateľným spôsobom.

9. 3. Článok 8.10 týchto VOP sa nepoužije na tovar predávaný za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri použitom tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebovania, ktorú mal tovar pri prevzatí Kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.Reklamovaný tovar nemožno Predávajúcemu zaslať na dobierku - k takej reklamácii nie je Predávajúci povinný prihliadať.

9. 4. Kupujúci by mal zakúpený tovar reklamovať v nezmontovanom stave.

9. 5. Nábytok ponúkaný Predajcom na E-shope je určený iba pre domáce využitie. Tovar je možné využiť do komerčných priestorov, prípadne do záťažových priestor, ale Kupujúci v takomto prípade berie na vedomie, že prípadné reklamácie nemusí byť uznaná z dôvodu, že tovar bolo využívaný v komerčných alebo záťažových priestoroch.

9. 6. Ak nemá tovar dohodnutej či obvyklé vlastnosti podľa bodu 6.2 týchto VOP, môže Kupujúci požadovať opravu tovaru či dodanie novej veci bez vád. Pokiaľ ak sa vada týka len súčasti tovaru, môže Kupujúci požadovať len výmenu takto vadnej súčasti tovaru; Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má Kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má Kupujúci aj v prípade odstrániteľných vád, ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vád po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Kupujúci aj právo od Zmluvy odstúpiť. Ak neodstúpi Kupujúci od Zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie nového tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Predávajúci nemôže dodať nový tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo tovar opraviť, ako aj v prípade, že Predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo ak by zaistenie nápravy Kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti.

9. 7. Pre Kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, sa v prípade vadného plnenia sa považujú za osobitne dojednané nasledovné podmienky:

  • výskyt opraviteľnnej vady či opraviteľných vád sa považuje vždy za nepodstatné porušenie Zmluvy nie za porušenie podstatné,
  • pri nepodstatnom porušení Zmluvy má Kupujúci právo na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny, a to podľa voľby Predávajúceho, a
  • pri podstatnom porušení Zmluvy má Kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo na odstúpenie od Zmluvy.

9. 8. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy Kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie Kupujúci požaduje. Predávajúci je tiež povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad, ktorý obsahuje dátum a spôsob vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

9. 9. Predávajúci rozhodne o reklamácii do 3 pracovných dní a v zložitejších prípadoch nevyhnutnej, primeranej dobe na posúdenie reklamácie počítanej od odovzdania tovaru Kupujúcim, prípadne od poskytnutia súčinnosti pri kontrole tovaru, ak tovar zostáva u Kupujúceho a nie je odovzdávaný Predávajúcemu. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak sa Zmluvné strany nedohodnú na dlhšej lehote. Po márnom uplynutí 30-dňovej lehoty (prípadne dlhšej lehoty po dohode Zmluvných strán) vzniká Kupujúcemu právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade, že Kupujúcim je podnikateľ, činí reklamačná lehota 60 dní od odovzdania tovaru.

9. 10. Predávajúci upovedomí o výsledku reklamácie Kupujúceho písomne, elektronickou komunikáciou alebo telefonicky, podľa dohody s Kupujúcim. Spoločne s upovedomením o výsledku reklamácie Predávajúci vyzve Kupujúceho k vyzdvihnutia tovaru v určenej lehote. Pokiaľ si Kupujúci po márnom uplynutí lehoty nevyzdvihne tovar u Predávajúceho, Predávajúci je oprávnený účtovať poplatok za uskladnenie tovaru.

9. 11. Do celkovej doby zákonnej zodpovednosti Predávajúceho za vady alebo záručnej doby sa nezapočítava časový úsek od uplatnenia reklamácie až do okamihu upovedomenia o jej vybavení. Reklamačná lehota začína plynúť nasledujúci kalendárny deň od prijatia všetkých podkladov od Kupujúceho potrebných pre vybavenie reklamácie; ak potrebné podklady nebudú predložené, lehota na vybavenie reklamácie neplynie.

10. KUPUJÚCI, KTORÝ NIE JE SPOTREBITEĽOM

10. 1. V prípade, že Kupujúci nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 OZ, neplatia tie ustanovenia OZ a zákona o ochrane spotrebiteľa, ktoré priznávajú práva iba spotrebiteľom.

10. 2. Pre Kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, neplatí lehota na vybavenie reklamácie – uplatnenie práv z odpovednosti za vady – 30 dní uvedená v čl. 9.1 VOP. Reklamácie tovaru sú vybavované v rámci možností predávajúceho čo najrýchlejším spôsobom.

10. 3. Kupujúcemu, ktorý nie je spotrebiteľom je odchyľne od ustanovení článku 8.10 poskytovaná záruka za kvalitu tovaru v dĺžke 12 mesiacov, ktorá začína plynúť od prevzatia tovaru Kupujúcim.

11. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÉHO SPORU

11. 1. V prípade, že medzi Predávajúcim a Kupujúcim dôjde ku vzniku spotrebiteľského sporu z Kupné Zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže Kupujúci podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je napr.:

Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27

Email: ars@soi.sk adr@soi.sk Tel. +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41; Slovenská obchodná inšpekcia je súčasne orgánom štátnej kontroly vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa s celoslovenskou pôsobnosťou.

11. 2. Kupujúci, ktorým je spotrebiteľ, má možnosť nájsť bližšie informácie na internetových stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie.

11. 3. Náklady spojené s mimo súdnym riešením spotrebiteľských sporov si Zmluvné strany nesú sami, poplatok za návrh na mimosúdne riešenie sa neplatí žiaden (alternatívne riešenie sporov je bezodplatné).

11. 4. Kupujúci, ktorým je spotrebiteľ, môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

12. 1. Svoju informačnú povinnosť voči Kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov Kupujúceho na účely plnenia Zmluvy, na účely rokovania o tejto Zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností Predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom Pravidiel pre ochranu osobných údajovdostupných na https://bedisimo.sk/obchodne-podmienky

12. 2. Predávajúci bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje Kupujúceho uvedené v Objednávke na účely splnenia Zmluvy, a to po dobu nevyhnutne potrebnú na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov Kupujúceho z vadné plnenia a ďalej pokiaľ je spracovanie nevyhnutné v súlade s právnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi).

12. 3. Kupujúci dáva Predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie osobných údajov na účely splnenia predmetu uzavretej Zmluvy a na využitie pre marketingové účely, najmä pre zasielanie obchodných oznámení, telemarketing, SMS, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním zaslaným na adresu uvedenú v záhlaví týchto VOP. Za písomné vyjadrenie sa v tomto prípade považuje aj forma elektronická.

12. 4. Osobné údaje Kupujúceho budú uchovávané v elektronickej podobe v informačnej systéme Predávajúceho alebo v tlačenej podobe na kúpnych zmluvách.

12. 5. V prípade, že Kupujúci nebude realizovať odber alebo montáž tovaru osobne, podpisom týchto VOP súhlasí s tým, že potrebné osobné údaje budú Predávajúcim poskytnuté tretím subjektom, ktoré budú tieto služby zabezpečovať.

13. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

13. 1. Všetky záväzkové vzťahy medzi Predávajúcim na jednej strane a Kupujúcim na druhej strane sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Rozhodným právom je právo Slovenskej republiky. Uplatnenie Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (tzv. Viedenský dohovor) je výslovne vylúčené.

13. 2. Všetky majetkové spory medzi Predávajúcim na jednej strane a Kupujúcim na druhej strane vzniknuté zo Zmluvy či v súvislosti s ňou, vrátane iných záväzkových vzťahov budú s konečnou platnosťou rozhodované všeobecnými súdmi Slovenskej republiky.

13. 3. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou niektorého z ustanovení týchto VOP nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení VOP.

13. 4. Akékoľvek odchýlky od týchto VOP alebo ich dodatky sú platné, iba ak sú písomne ​​odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami.

13. 5. Prílohu č. 1 týchto VOP tvorí vzorový formulár odstúpenie od zmluvy.

13. 6. Uzatvorením Zmluvy Kupujúci súhlasí s týmito VOP a vyhlasuje, že mal možnosť sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámiť pred jej uzatvorením. Tieto VOP sú Kupujúcemu kedykoľvek dostupné na tejto adrese: sk.

13. 7. Predávajúci informuje Kupujúceho, že (a) uzavretá zmluva bude uložená u Predávajúceho, pričom Kupujúci k zmluve nebude mať prístup; Kupujúci si však môže sám uložiť, vytlačiť a archivovať potvrdenie Objednávky, ktoré obsahuje uvedenie podstatných údajov zo zmluvy, najmä druh a množstvo tovaru, cenu tovaru, dátum dodania, informácie o prípadnej objednanej doprave, vždy vrátane ceny; (b) Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyce; (c) jednotlivé technické kroky vedúce k uzavretiu Kúpnej zmluvy sú uvedené v čl. 2 týchto VOP a ďalej na E-shope; (d) objednávku je možné pred odoslaním upravovať a meniť za podmienok čl. 2 týchto VOP.

 

V Brumovicích dňa 1. 1. 2023

Neviete si rady s výberom? Kontaktujte nás!

Kontaktujte nás